Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
Учнівське врядування замітка Максимчук В.М.
З метою демократизації управління у Перемилівській школі створе-но орган учнівського самоврядування, який став справжньою шкалою формування соціальної активності та соціальної відповідальності, грома-дянського виховання школярів, формування ініціативної особистості, зда-тної приймати нестандартні рішення.
Учнівське врядування є важливою частиною демократичних проце-сів, які відбуваються як у школі, так і у суспільстві в цілому. Воно сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації особистості, ефективнішому входженню в доросле життя.
Діти стають не спостерігачами життя, а його учасниками. Через шкільне врядування відбувається підготовка майбутніх активних грома-дян держави.
У школі створено власну систему виховної роботи, яка ґрунтується на традиціях і тісно пов'язана зі специфікою школи.
Очолює учнівську раду школи учениця 8 класу Гузь Юлія, яка об-рана на загальних зборах таємним голосуванням, а безпосереднє керівни-цтво здійснює Міркевич Людмила Петрівна, педагог – організатор школи.
Учнівська рада об'єднує учнів 6 – 9-х класів. Вона має свої символи, статут, традиції.
Виконавчим органом є Рада голів, до складу якої входять голови, що очолюють 5 комісій і шкільний прес – центр.
Діють такі комісії : навчальна і моніторингу виховної діяльності ( вчитель – консультант Березнюк Н.Л.), дисципліни і порядку та соціаль-ного захисту учня ( вчитель – консультант Бриндецька М.М. ), культма-сова та по роботі з молодшими школярами (вчитель – консультант Мірке-вич Л.П.), господарсько – трудова (вчитель – консультант Хмілевський С.М. ), фізкультурно – оздоровча (вчитель - консультант Гарбузюк О.П.), та шкільний прес – центр ( вчитель – консультант Савончук В.М. ).
Комісії спрямовують свою роботу на підвищення якості навчання, реалізацію вимог режиму школи, організацію дозвілля школярів, на роз-виток ініціативи і творчої самодіяльності учнів. Члени комісій є відповіда-льними за певну ланку роботи. Засідання комісій проводяться раз на два тижні
Вчителі – консультанти зорієнтовані на згуртування шкільного коле-ктиву, розвиток громадської думки, на співтворчість та співробітництво.
Слід відмітити роботу педагогів – наставників Міркевич Л.П., Брин-децької М.М., які систематично проводять роботу і надають необхідну допомогу для учнів у проведенні засідань, оформленні документації, про-веденні загальношкільних заходів.
З ініціативи учнівської ради проводяться цікаві заходи, акції, конку-рси та вечори. Зокрема, щорічно в останній тиждень вересня проводиться тиждень учнівського врядування. Під час тижня бажаючі члени учнівської ради проводять уроки в 1 – 6 класах. Це цікаво не лише для дітей, а й для педагогів, які готують учнів до проведення уроків. Щорічно культмасо-вою комісією 19 грудня проводиться загальношкільне Свято тата, на яко-му присутні лише тати. Для них організовується святковий концерт, кон-курсні випробовування.
За сприяння учнівської ради працює клуб вихідного дня. Де учні збираються щонеділі на розважальні програми та дискотеки .
У перспективі маємо низку передумов для подальшого розвитку уч-нівського врядування: стійкі традиції учнівського врядування; зацікавле-ність педагогів, які захищають права дитини на участь у суспільному жит-ті.
Вчитель початковихкласів
Перемилівської ЗОШ І - ІІ ступенів
Максимчук В.М.
|
Категорія: Мої статті | Додав: peremulivka (19.04.2014)
|
Переглядів: 457
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|