П`ятниця, 26.04.2024, 22:06Вітаю Вас Гість | RSS
Перемилівська ЗОШ
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті » Мої статті

Підсумки виховної роботи
Підсумки виховної роботи У 2013-2014 навчальному році педагогічний колектив навчального закладу продовжував роботу над реалізацією програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки, районної програми національного виховання «Нова генерація Млинівщини» та про-грами «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Відповідно до програм, завдань розробле-ні річний план роботи школи, плани класних керівників, педагога-організатора, гурткової роботи, учнівського врядування, батьківської ра-ди, МО класних керівників. Зміст виховної роботи був підпорядкований формуванню життєвої компетентності, розвитку соціально значимих якостей особистості. Помісячне та щотижневе планування роботи школи дозволяє ретельно готувати виховні заходи та здійснювати підбір форм діяльності в різних напрямках роботи. Свою виховну діяльність учнівський та педагогічний колективи спряму-вали на реалізацію ключового питання «Єднання зусиль вчителів та роди-ни у формуванні мислячої, духовно і фізично здорової особистості». Педколектив школи особливу увагу звертав на такі пріоритетні за-вдання виховної роботи: громадянське і моральне виховання, роботі з ба-тьками, творчий розвиток особистості, профілактиці негативних проявів в учнівському середовищі і формуванню здорового способу життя, а також вивченню і впровадженню Програм національного виховання учнівської молоді. Хід реалізації даних програм простежується на засіданнях педагогічної ради і методичного об’єднання класних керівників. Значна увага приділя-лась у 2013 – 2014 н.р. приділялась обговоренню питань, пов’язаних із формуванням ціннісного ставлення до природи. Розглядались форми, ме-тоди, засоби і технології їх формування. Учні при допомозі класних керівників, педагога - організатора плану-ють і організовують своє дозвілля, колективну творчу діяльність за зміс-том виховання Програм національного виховання. В школі створена система виховної роботи, яка базується на традиці-ях і звичаях українського народу, формуванні системи знань про історич-ні, культурні та духовні цінності нашого народу, вихованні якостей гро-мадянина-патріота, формуванні ціннісних орієнтацій на соціальну і мора-льну активність і тісно пов’язана зі специфікою школи, потребами села. В школі створена і функціонує така структурно-логічна модель ви-ховної роботи. 1. Учнівське врядування Учнівське врядування діє на добровільних засадах, на основі єдності інтересів, відповідно до Статуту школи, Конституції України, законів Ук-раїни «Про об'єднання громадян», «Про молодіжні об'єднання та дитячі громадські організації» та Конвенцію про права дитини. Воно є важливою частиною демократичних процесів, які відбувають-ся як у школі, так і у суспільстві в цілому. Учнівське врядування сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації особистості, ефективному входженню в доросле життя. Діти стають не спостерігачами життя, а його учасниками. Через шкільне врядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян держа-ви. Створена учнівська рада, очолювала її голова Гузь Ю., яка обрана на загальних зборах таємним голосуванням. Учнівська рада об’єднує уч-нів (7 – 9 класів). Виконавчим органом є Рада лідерів, до складу якої входять лідери що очолюють чотири комісії, і старости класних колективів. В учнівській раді працювало 6 комісій. Слід відзначити роботу навчаль-ної комісії (голова Гузь Ю.), культмасової та по роботі з молодшими шко-лярами (голова Грабар В.) Недостатньо працювали комісії – господарсь-ко-трудова (вчитель-консультант Хмілевський С.М.), спортивно-масова (Гарбузюк О.П.), а також шкільний – прес – центр (вчитель-консультант Савончук В.М.), де не систематично випускались тематичні газети, шкільна газета «Від А до Я». 2. Громадська дитяча організація «Калинонька» Учні 2 – 6 класів традиційно подорожують «Калиновою республі-кою». Цікавими для дітей стали свята «Посвята в дитячу організацію Ка-линонька» (педагог-організатор Міркевич Л.П.), конкурсна програма «Свято осені» (класні керівники 1-4 класів), акція «Допоможемо зимуючим птахам» (вчитель Данильчук Т.М. ), «Новорічна казка». Найактивнішим та найрезультативнішим став колектив 4 класу (класний керівник Максим-чук В.М.) До складу дитячої організації входять чотири загони. Слід відмітити роботу загонів «Любителі природи», «Господарочка» (вчителі - консультанти Данильчук Т.М., Павлюк О.М.), несистематичною була робота загонів «Дзвіночок» (Валько О.В.), «Диво калинове» (Осип-чук О.Д.). В цілому послабилась робота дитячої організації «Калинонька» Рівень вихованості членів дитячої організації достатній. 3. Гуртки за інтересами. Всі учні 2 - 9 класів охоплені гуртковою роботою. Працювало 10 гу-ртків і спортивна секція з міні-футболу. Слід відзначити високу результативність роботи гуртка «Юний крає-знавець» ( керівник вчитель початкових класів Максимчук В.М.). Вихова-нці гуртка є переможцями районних, обласних, всеукраїнських конкурсів, туристсько - краєзнавчих експедицій. Зокрема : туристсько – краєзнавча експедиція «Моя Батьківщина – Україна» напрям «Із батьківської криниці» - І - місце в районному етапі, лауреат обласного етапу, Історико – крає-знавча експедиція «Історія сіл і міст України» - І місце у районному етапі, переможець обласного етапу, учасник Всеукраїнського етапу. Участь у об-ласному зльоті юних туристів – краєзнавців, активістів Руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків» (Володимирецький район) – ІІ місце у творчій майстерні «Фольклор і етнографія»( Гузь Ю.), загальне командне ІІІ місце у районному зльоті юних туристів – краєзнавців учас-ників руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків». А також високі результати роботи мають вихованці гуртка «Барва» (керівник Максимчук В.М.). Вони є активними учасниками загальношкіль-них, районних та обласних конкурсів з образотворчого мистецтва. Зокре-ма є переможцями районного конкурсу малюнків «Людина і ліс» та учас-никами обласного етапу арт – проекту «Намалюй свято» у номінаціях «Новий рік та Різдво Христове» - Августін Наталія, Козачук Ірина, Берез-нюк Вадим, «День Конституції України» - Вознюк Дарія, «8 Березня» - Козачук Ірина. ( вчитель Максимчук В.М .) На належному рівні була організована також робота гуртка «Люби-телі природи» (Данильчук Т.М.). та роботи спортивної секції з міні-футболу (керівник Гарбузюк О.П.). Задовільно працювали гуртки драматичний (керівник Березнюк Н.Л. ) фізико - технічний (Хмілевський С.М.), історичний (Вишневський В.В.), математичний (Савончук В.М.). Учні школи активні учасники культурно - масових, мистецьких за-ходів, організованих спільно із працівниками сільського клубу, публічно-шкільної бібліотеки. Налагоджена змістовна робота школи з роботою ку-льтурно-дозвіллєвого комплексу сільської ради. Протягом навчального року проводились тижні, місячники по на-вчально - виховній роботі. Під час яких вчителями - предметниками орга-нізовано цікаві виховні справи по поглибленому ознайомленню з предме-том. На достатньому рівні проведено тижні: фізкультури і спорту (Гарбу-зюк О.П.), математики (Савончук В.М.), фізики (Хмілевський С.М.), волон-терський (Міркевич Л.П.). На середньому рівні - дитячої і юнацької книги (Хмілевська Л.П.), української мови і літератури (Березнюк Н.Л.), історії (Вишневський В.В.), предметів природничого циклу (Міркевич Н.Я. ) Організовано і змістовно проведено місячники благоустрою терито-рії (класні керівники 5-9 кл.), зимуючих птахів (Міркевич Н.Я.), військово-патріотичної роботи (класні керівники), значно гірше – правової освіти (Вишневський В.В.). Процес виховання здійснювався за допомогою різноманітних форм роботи і КТС, години спілкування, усний журнал, свято, бесіда, вікторина, змагання, конкурси, акції, екскурсії і інші. Змістовно підготовлені і проведені колективні творчі справи: «Прощавай, Букварику!» (класний керівник Данильчук Т.М.);«Святкуємо осені прихід» (класний керівник Максимчук В.М. ). Проведення КТС дають можливість реалізувати дітям свої творчі здібності, проявити таланти. Загальношкільні заходи: «Вклонімось вчителю своєму», «Козацькі забави», «Дзвени струмочком, рідна мово», конкурс «Містер школи – 2013», родинне свято «Мій татусю тобою горджуся», новорічний ранок «У пошуках новорічної казки», літературно-музична композиція «Чарів-ний Валентинів день», літературне свято «Стояла я і слухала весну», «Шевченківські дні», «Міс школи -2014», родинне свято «Найсвятіше сло-во в світі мати», «Свято зі сльозами на очах»; години спілкування: «Де-сять заповідей людяності», 5 клас, класний керівник Березнюк Н.Л., «Ми українці – єдина сім’я», «Моє село – краплиночка на карті» 4 клас, клас-ний керівник Максимчук В.М., «Подай руку допомоги товаришу», 1-2 клас, класний керівник Данильчук Т.М., «Людина завжди повинна йти вперед»,«Уміймо природу любити, кожній стеблинці радіти», 8 клас, кла-сний керівник Вишневський В.В.,«Загальна та інформаційна культура особистості», «Мій край – моя історія жива», «Природа – наш дім» 7 клас, класний керівник Павлюк О.М., «Чорнобиль – рана України», 3 клас, класний керівник Осипчук О.Д., диспут «Ким бути чи яким бути?», турнір знавців професій, екологічний бумеранг « Подорож у світ приро-ди» 9 клас, Савончук В.М.; екскурсії до кімнати - музею школи «Душі криниця»: «Сторінки історії мого села», «Від давнини до сьогодення», «Ремесла і промисли рідного краю», «Народна вишивка», в м. Дубно, цикл екскурсій у природу, місцеві підприємства. Учні школи, під керівництвом вчителів – наставників, приймали уч-асть у районному етапі обласного огляду - конкурсу екологічної просвіти «На нас надіється Земля», районному конкурсі - фестивалі «Молодь оби-рає здоров’я». Учні при допомозі класних керівників, педагога-організатора пла-нують і організовують своє дозвілля, колективну творчу діяльність за змі-стом виховання Програм національного виховання. З метою стимулювання роботи у школі діє рейтингова система оцінки діяльності класів. Як підсумок виховної діяльності класних керівників, кла-сних колективів в кінці навчального року проходить нагородження. Кращі класні колективи визначаються в номінації «Клас року», де цього року стали переможцями учні 8 класу (класний керівник Вишневський В.В.) Проведено моніторинг ціннісних ставлень і орієнтацій учнів 4 – 9 класів. Дані дослідження показали, що у школярів на достатньому рівні сформоване позитивне ставлення до суспільства, держави, шанобливе ста-влення до символів української держави, до батьків і людей; вони мають певні знання про історичний та духовний розвиток населення рідного краю, знають традиції роду, звичаї, обряди українського народу. Однак на середньому рівні сформована духовно-моральна культура особистості, мотивація на здоровий спосіб життя. Проведено та узагальнено діагностику рівня вихованості школярів за ціннісними ставленнями змісту виховання, закладеного у Програмах наці-онального виховання. В цілому рівень сформованості ціннісних ставлень школярів достат-ній. В результаті проведеної діагностики класних керівників з питань пла-нування внутрішкільної методичної роботи було виявлено, що більшість із них обізнані і здійснюють особостісно зорієнтований підхід до виховання на основі реалізації Програм національного виховання та впровадження інноваційних технологій. Однак 50% виховників потребують допомоги щодо вивчення і популяризації перспективного педагогічного досвіду ро-боти з проблем виховання і організації життєдіяльності учнівського колек-тиву, проведення тематичних годин спілкування з використанням іннова-ційних форм і методів, 30% - технологій формування у школярів системи позитивних цінностей ставлень, роботи щодо профілактики девіантної по-ведінки школяра
Категорія: Мої статті | Додав: peremulivka (15.08.2014)
Переглядів: 663 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту