Субота, 20.04.2024, 01:31Вітаю Вас Гість | RSS
Перемилівська ЗОШ
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті » Мої статті

Аналіз роботи Перемилівської школи за 2013- 2014 н.р.

Аналіз роботи школи за 2013-2014 навчальний рік

Протягом 2013-2014 н.р. школа працювала згідно Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», забезпечувала конституційне право громадян на освіту, діяла згідно Статуту школи. Навчально-виховний процес в школі було організовано відповідно до навчального плану на 2013-2014 н.р. та плану роботи Перемилівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Реалізація інваріативної та варіативної складових навчального плану здійснювалася за державними програмами.

У   2013 - 2014 навчальному році у  Перемилівській ЗОШ І-ІІ ступенів навчалося 48 учнів, навчально - виховний процес забезпечувало 12 педагогічних працівників. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників, якісний склад, яких на кінець навчального року такий:

- спеціаліст вищої категорії  6 – 50 %

- спеціаліст першої категорії  1 – 8%

- спеціаліст другої категорії  3 – 25 %

- спеціаліст 2  - 17 %

         Учителів із вищою спеціальною освітою – 100 %, 1 учитель Бриндецька М.М. має педагогічне звання «учитель - методист», 2 учителів Гарбузюк О.П. і Максимчук В.М. - «старший учитель».

У школі функціонує 8 класних приміщень, кімната – музей «Душі криниця», майстерня, працює шкільна їдальня, публічно-шкільна бібліотека.

Одним із головних завдань життєдіяльності навчального закладу було і залишається - підвищення якості навчально-виховного процесу, що є запорукою майбутньої конкурентоспроможної особистості.

У 2013-2014 навчальному році показники рівня навчальних досягнень учнів такі (у порівнянні із минулим навчальним роком)

2012-2013                       2013-2014

Початковий                                20%                                18%

середній                                      49%                                44%

достатній                                     29%                               36%

високий                                          2%                                2%

Державна підсумкова атестація у 2013-2014 н.р. у 4-му, 9-му та класах пройшла організовано та показала наступні результати:

Результати державної підсумкової атестації учнів 4 класі:

 

Предмет

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1

Українська мова

             -

-

7/ 100 %

-

2

Математика

            -

3/ 43  %

3/43 %

1/ 14%

3

Читання

            -

2/ 29 %

5 /71 %

  •  
 

 

 

Результати державної підсумкової атестації учнів 9 класу:

Предмет

Рівень навчальних досягнень

початковий

середній

достатній

високий

%

%

%

%

Українська мова

 

 

Ова

   -

2/33%

4/67 %

-

Математика

             -

3/50 %

3/50 %

-

Географія

-

3/50%

3/ 50%

-

Біологія

-

2/33%

4/67 %

-

Світова література

-

1/17

3/ 50%

2/ 33%

 
 

          

 

        

           У порівнянні із 2012-2013 навчальним роком результати ДПА  у 9 класі нищі, а в 4 класі лише відрізняється рівень навчальних досягнень з українського читання.

Проаналізувавши результати навчальних досягнень учнів за рік з результатами навчальних досягнень за ДПА, слід зазначити, що розбіжність між оцінками незначна. Це свідчить про об’єктивне виставлення оцінок учителями – предметниками та вчителями початкових класів.

Учні школи були учасниками І і II етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Зокрема, у II етапі були представлені учасники з української мови, географії, фізики, хімії, історії, математики де в рейтингу участі учнів команда ЗНЗ посіла 12 місце ( у 2012-2013 н.р. 11 місце). Переможців  у II етапі олімпіад немає.

Активно проводили позакласну роботу з предмету вчителі  Березнюк Н.Л., Гарбузюк О.П. вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва  Максимчук В.М.

Про результативність  систематичної роботи розвитку обдарувань свідчать показники участі школярів  в інтелектуальних змаганнях районного, обласного рівня.

         Найбільше переможців – по 4,8 класах.

Отримані результати свідчать про ефективність  позакласної роботи з української мови, фізичної культури, образотворчого мистецтва.

Переможців підготували 5 вчителів школи, із них:

по 6 учнів -  Максимчук В.М.,

5 учнів -  Гарбузюк О.П.    

по 2 учня  - Березнюк Н.Л., Бриндецька М.М.

по 1 учню – Міркевич Л.П.

         Це : - 4 вчителів вищої категорії,   1 – ІІ категорії.

 Не підготували жодного переможця вчителі з вищою категорією – Савончук В.М., Міркевич Н.Я.

Посіли призові місця учні в різноманітних творчих та інтелектальних конкурсах районного та обласного рівнів, зокрема:

  • районний конкурс читців – декламаторів, юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській» серед учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів» -  ІІІ місце Грабар Валентина учениця 8 класу

( вчитель Березнюк Н.Л..)

  • районний конкурс малюнків « Майбутнє лісу в твоїх руках» переможець Козачук І. 4 клас (вчитель Максимчук В.М. );
  • районний конкурс на кращу організацію туристсько-краєзнавчого напрямку-  І місце (керівник Максимчук В.М. )
  • спортивна команда школи посіла ІІІ місце з легкоатлетичниго кросу в залік Спартакіади (вчитель Гарбузюк О.П. )
  • районний етап ІV Міжнародного мовно - літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - ІІ місце Гузь Юлія, учениця 8 класу (вчитель Бриндецька М.М.)
  • районний етап ХІІІ Всеукраїнського конкурсу  «Об’єднаймося ж, брати мої» номінація «Література» - ІІІ місце Гузь Юлія, учениця 8 класу (вчитель Бриндецька М.М.)
  • районний конкурс юних екскурсоводів – краєзнавців «А ми тую славу збережемо» ІІ місце Гузь Юлія, учениця 8 класу (вчитель Міркевич Л.П.)
  • переможці районного етапу арт – проекту «Намалюй свято» у номінаціях «Новий рік та Різдво Христове» - Августін Наталія, Козачук Ірина, Березнюк Вадим, «День Конституції України» - Вознюк Дарія, «8 Березня» - Козачук Ірина. ( вчитель Максимчук В.М .)
  • Районний етап етнофестивалю «Вифлеємська зірка» творчий колектив школи зайняв ІІІ місце ( вчитель Бриндецька М.М. )
  • обласний зліт юних туристів – краєзнавців, учасників руху «Моя земля – земля моїх батьків»-  ІІ місце у творчій майстерні «Фольклор та етнографія» - Гузь Юлія, учениця 8 класу Гузь Ю. (керівник Максимчук В.М.)
  • районний  зліт юних туристів – краєзнавців, учасників руху «Моя земля – земля моїх батьків» - ІІ місця у конкурсах «Фольклорна пісня», «Краєзнавча вікторина», «Кращий звіт про похід» ( вчителі Максимчук В.М., Міркевич Н.Я. )
  • районний етап історико – географічної експедиції «Історія сіл і міст України» - І місце за роботу нарис – опис «Моє село,  для мене ти єдине» - учні 4 класу (вчитель Максимчук В.М .)

            У цьому році    школярі  взяли  активну участь в Міжнародних та Всеукраїнських   інтерактивних конкурсах: знавців математики «Кенгуру» - 7 учнів (вчитель Максимчук В.М.), знавців англійської мови «Грінвіч» - 6 учнів (Павлюк О.М. )

         Учні школи також брали участь у І і II етапах Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.

Не мають призових місць уже декілька років підряд, учні з  математики, історії, географії, біології  у 5 – 9 класах.

На нарадах при директорові розглядалися підсумки участі школярів в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах районного та обласного рівнів.

          Регулярно проводились засідання педагогічної і методичної рад, ради навчального закладу, піклувальної ради, учнівського врядування та батьківського комітету, на засіданнях яких приймались конкретні пропозиції щодо роботи навчального закладу, підвищення результативності навчально виховного процесу.

     Однак у школі лише один учень навчається на високому рівні, переважає середній рівень навчальних досягнень учнів, недостатня увага приділялась індивідуальній роботі із учнями, їх якісній підготовці до предметних олімпіад і інших представницьких заходів різних рівнів.

     Атестовано  лише один навчальний кабінет (завідуюча Максимчук В.М.), а в решті залишається низьким  їх рівень навчально-матеріального забезпечення. Зокрема, кабінетів хімії, біології, фізики, історії.

          Потребує вдосконалення позакласна робота з навчальних предметів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна робота

У 2013-2014 навчальному році педагогічний колектив навчального закладу продовжував роботу над реалізацією програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки, районної програми національного виховання «Нова генерація Млинівщини» та програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Відповідно до програм, завдань розроблені річний план роботи школи, плани класних керівників, педагога-організатора, гурткової роботи, учнівського врядування, батьківської ради, МО класних керівників.

Зміст виховної роботи був підпорядкований формуванню життєвої компетентності, розвитку соціально значимих якостей особистості.

Помісячне та щотижневе планування роботи школи дозволяє ретельно готувати виховні заходи та здійснювати підбір форм діяльності в різних напрямках роботи.

Свою виховну діяльність учнівський та педагогічний колективи спрямували на реалізацію ключового питання «Єднання зусиль вчителів та родини у формуванні мислячої, духовно і фізично здорової особистості».

Педколектив  школи особливу увагу звертав на такі пріоритетні завдання виховної роботи: громадянське і моральне виховання, роботі з батьками, творчий розвиток особистості, профілактиці негативних проявів в учнівському середовищі і формуванню здорового способу життя, а також вивченню і впровадженню Програм національного виховання учнівської молоді.

Хід реалізації даних програм простежується на засіданнях педагогічної ради і методичного об’єднання класних керівників. Значна увага приділялась у 2013 – 2014 н.р. приділялась обговоренню питань, пов’язаних із формуванням ціннісного ставлення до природи. Розглядались форми, методи, засоби і технології їх формування.

 

Учні при допомозі класних керівників, педагога - організатора планують і організовують своє дозвілля, колективну творчу діяльність за змістом виховання Програм національного виховання.

В школі створена система виховної роботи, яка базується на традиціях і звичаях українського народу, формуванні системи знань про історичні, культурні та духовні цінності нашого народу, вихованні якостей громадянина-патріота, формуванні ціннісних орієнтацій на соціальну і моральну активність і тісно пов’язана зі специфікою школи, потребами села.

В школі створена і функціонує така структурно-логічна модель виховної роботи.

  1. Учнівське врядування

Учнівське врядування діє на добровільних засадах, на основі єдності інтересів, відповідно до Статуту школи, Конституції України, законів України «Про об'єднання громадян», «Про молодіжні об'єднання та дитячі громадські організації» та Конвенцію про права дитини.

Воно є важливою частиною демократичних процесів, які відбуваються як у школі, так і у суспільстві в цілому. Учнівське врядування сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації особистості, ефективному входженню в доросле життя.

     Діти стають не спостерігачами життя, а його учасниками. Через шкільне врядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян держави.

Створена учнівська рада, очолювала її  голова Гузь Ю., яка обрана на загальних зборах таємним голосуванням. Учнівська рада об’єднує учнів

(7 – 9 класів).  Виконавчим органом є Рада лідерів, до складу якої входять лідери що очолюють чотири комісії, і старости класних колективів.

 В учнівській раді працювало 6 комісій. Слід відзначити роботу навчальної комісії (голова Гузь Ю.), культмасової та по роботі з молодшими школярами (голова Грабар В.) Недостатньо працювали комісії – господарсько-трудова (вчитель-консультант Хмілевський С.М.), спортивно-масова (Гарбузюк О.П.), а також  шкільний – прес – центр (вчитель-консультант Савончук В.М.), де не систематично випускались тематичні газети, шкільна газета «Від А до Я».

  1. Громадська дитяча організація «Калинонька»

Учні 2 – 6  класів традиційно подорожують «Калиновою республікою». Цікавими для дітей стали свята «Посвята в дитячу організацію Калинонька» (педагог-організатор Міркевич Л.П.),  конкурсна програма «Свято осені» (класні керівники 1-4 класів), акція «Допоможемо зимуючим птахам»  (вчитель Данильчук Т.М. ), «Новорічна казка». Найактивнішим та найрезультативнішим став колектив 4 класу (класний керівник Максимчук В.М.)

До складу дитячої організації входять чотири загони.

Слід відмітити роботу  загонів «Любителі природи», «Господарочка» (вчителі - консультанти Данильчук Т.М., Павлюк О.М.),  несистематичною була робота загонів «Дзвіночок» (Валько О.В.), «Диво калинове» (Осипчук О.Д.).

В цілому послабилась робота дитячої організації «Калинонька»

Рівень вихованості членів дитячої організації достатній.

3. Гуртки за інтересами.

Всі учні 2 - 9 класів охоплені гуртковою роботою. Працювало 10 гуртків і спортивна секція з міні-футболу.

Слід відзначити високу результативність роботи гуртка «Юний краєзнавець» ( керівник вчитель початкових класів Максимчук В.М.). Вихованці гуртка є переможцями районних, обласних, всеукраїнських конкурсів, туристсько - краєзнавчих експедицій. Зокрема : туристсько – краєзнавча експедиція «Моя Батьківщина – Україна» напрям «Із батьківської криниці» - І- місце в районному етапі, лауреат обласного етапу, Історико – краєзнавча експедиція «Історія сіл і міст України» - І місце у районному етапі, переможець обласного етапу, учасник Всеукраїнського етапу. Участь у обласному зльоті юних туристів – краєзнавців, активістів Руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків» (Володимирецький район) –ІІ місце у творчій майстерні «Фольклор і етнографія»( Гузь Ю.), загальне командне ІІІ місце у районному зльоті юних туристів – краєзнавців учасників руху учнівської молоді «Моя земля – земля моїх батьків».

А також високі результати роботи мають вихованці гуртка «Барва» (керівник Максимчук В.М.). Вони є активними учасниками загальношкільних, районних та обласних конкурсів з образотворчого мистецтва. Зокрема є переможцями районного конкурсу малюнків «Людина і ліс» та учасниками обласного етапу арт – проекту «Намалюй свято» у номінаціях «Новий рік та Різдво Христове» - Августін Наталія, Козачук Ірина, Березнюк Вадим, «День Конституції України» - Вознюк Дарія, «8 Березня» - Козачук Ірина. ( вчитель Максимчук В.М .)

На належному рівні була організована також робота гуртка «Любителі природи» (Данильчук Т.М.).  та роботи спортивної секції з міні-футболу  (керівник Гарбузюк О.П.).

Задовільно працювали гуртки драматичний (керівник Березнюк Н.Л. ) фізико - технічний (Хмілевський С.М.), історичний (Вишневський В.В.), математичний (Савончук В.М.).

 Учні школи активні учасники культурно - масових, мистецьких заходів, організованих спільно із працівниками сільського клубу, публічно-шкільної бібліотеки. Налагоджена змістовна робота школи з роботою культурно-дозвіллєвого комплексу сільської ради.

Протягом навчального року проводились тижні, місячники по навчально - виховній роботі. Під час яких вчителями - предметниками організовано цікаві виховні справи по поглибленому ознайомленню з предметом.

На достатньому рівні проведено тижні: фізкультури і спорту (Гарбузюк О.П.), математики (Савончук В.М.), фізики (Хмілевський С.М.), волонтерський (Міркевич Л.П.). На середньому рівні - дитячої і юнацької книги (Хмілевська Л.П.), української мови і літератури (Березнюк Н.Л.), історії (Вишневський В.В.), предметів природничого циклу (Міркевич Н.Я. )

Організовано і змістовно проведено місячники благоустрою території (класні керівники 5-9 кл.), зимуючих птахів (Міркевич Н.Я.), військово-патріотичної роботи (класні керівники), значно гірше – правової освіти (Вишневський В.В.).     

Процес виховання здійснювався за допомогою різноманітних форм роботи і КТС, години спілкування, усний журнал, свято, бесіда, вікторина, змагання, конкурси, акції, екскурсії  і інші.

Змістовно підготовлені і проведені колективні творчі справи:

«Прощавай, Букварику!» (класний керівник Данильчук Т.М.);«Святкуємо осені прихід» (класний керівник Максимчук В.М. ).

Проведення КТС дають можливість реалізувати дітям свої творчі здібності, проявити таланти.

Загальношкільні заходи: «Вклонімось вчителю своєму», «Козацькі забави», «Дзвени струмочком, рідна  мово», конкурс «Містер школи – 2013», родинне свято «Мій татусю тобою горджуся», новорічний ранок «У пошуках новорічної казки», літературно-музична композиція «Чарівний Валентинів день», літературне свято «Стояла я і слухала весну», «Шевченківські дні», «Міс школи -2014», родинне свято «Найсвятіше слово в світі мати», «Свято зі сльозами на очах»; години спілкування: «Десять заповідей людяності», 5 клас, класний керівник Березнюк Н.Л., «Ми українці – єдина сім’я», «Моє село – краплиночка на карті» 4 клас, класний керівник Максимчук В.М., «Подай руку допомоги товаришу», 1-2 клас, класний керівник Данильчук Т.М., «Людина завжди повинна йти вперед»,«Уміймо природу любити, кожній стеблинці радіти», 8 клас, класний керівник Вишневський В.В.,«Загальна та інформаційна культура особистості», «Мій край – моя історія жива», «Природа – наш дім» 7 клас, класний керівник  Павлюк О.М., «Чорнобиль – рана України», 3 клас, класний керівник Осипчук О.Д., диспут «Ким бути чи яким бути?», турнір знавців професій, екологічний бумеранг «     Подорож у світ природи» 9 клас, Савончук В.М.; екскурсії до кімнати - музею школи «Душі криниця»: «Сторінки історії мого села», «Від давнини до сьогодення», «Ремесла і промисли рідного краю», «Народна вишивка», в м. Дубно, цикл екскурсій у природу, місцеві підприємства.

Учні школи, під керівництвом вчителів – наставників, приймали участь у  районному етапі обласного огляду - конкурсу екологічної просвіти «На нас надіється Земля», районному конкурсі - фестивалі «Молодь обирає здоров’я».

Учні при допомозі класних керівників, педагога-організатора планують і організовують своє дозвілля, колективну творчу діяльність за змістом виховання Програм національного виховання.

З метою стимулювання роботи у школі діє рейтингова система оцінки діяльності класів. Як підсумок виховної діяльності класних керівників, класних колективів в кінці навчального року проходить нагородження. Кращі класні колективи визначаються  в номінації «Клас року»,  де цього року стали переможцями учні 8 класу (класний керівник Вишневський В.В.)

Проведено моніторинг ціннісних ставлень і орієнтацій учнів 4 – 9 класів.

Дані дослідження показали, що у школярів на достатньому рівні сформоване позитивне ставлення до суспільства, держави, шанобливе ставлення до символів української держави, до батьків і людей; вони мають певні знання про історичний та духовний розвиток населення рідного краю, знають традиції роду, звичаї, обряди українського народу.

Однак на середньому рівні сформована духовно-моральна культура особистості, мотивація на здоровий спосіб життя.

Проведено та узагальнено діагностику рівня вихованості школярів за ціннісними ставленнями змісту виховання, закладеного у Програмах національного виховання.

В цілому рівень сформованості ціннісних ставлень школярів достатній.

       В результаті проведеної діагностики класних керівників з питань планування внутрішкільної методичної роботи було виявлено, що більшість із них обізнані і здійснюють особостісно зорієнтований підхід до виховання  на основі реалізації Програм національного виховання та впровадження інноваційних технологій. Однак 50% виховників потребують допомоги щодо вивчення і популяризації перспективного педагогічного досвіду роботи з проблем виховання і організації життєдіяльності учнівського колективу, проведення тематичних годин спілкування з використанням інноваційних форм і методів, 30% - технологій формування у школярів системи позитивних цінностей ставлень, роботи щодо профілактики девіантної поведінки школяра.

    Робота з батьками.

          Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес і оскільки це спільна справа сім’ї і школи, то звичайно велика увага приділяється роботі з батьками. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.

          Двічі на семестр у кожному класі проведені батьківські збори. Два рази у навчальному році загальношкільні батьківські збори. Організована робота батьківського лекторію, проведено 7 занять з батьками. Зверталась увага на стосунки батьків і дітей у сучасній родині та формування педагогічної культури батьків, роботу школи, сім’ї, громадськості щодо попередження гіперактивності та агресивності у дітей. Недостатньою є робота з батьками щодо формування духовної культури, духовних якостей особистості, культури поведінки, формування здорового і безпечного способу життя.

         З метою профілактики негативних проявів у поведінці школярів організована робота ради профілактики, на засіданнях яких аналізувались стан відвідування учнями школи, їх зайнятість у позаурочний час. Зверталась увага  на необхідність створення шкільної служби розв’язування конфліктів, на виконання заходів щодо захисту дітей від насильства та жорстокого поводження з ними.

             Відсутні учні, які стоять на внутрішкільному обліку і схильні до правопорушень.

     Однак низькою залишається результативність виховної роботи із школярами і батьками. Активними учасниками і ініціаторами виховного процесу залишаються педагогічні працівники. Знижується активність і результативність учнів у представницьких заходах різних рівнів.

     Потребує вдосконалення робота окремих комісій учнівської ради і загонів дитячої організації, їх педагогічне керівництво.

       Недостатньою залишається робота по розширенню виховного простору реалізації програм національного виховання через спільну роботу педагогів і соціальних інституцій, проведення виховних заходів з використанням інноваційних форм і методів.

      Не розроблено моделі власного досвіду роботи з реалізації даних програм виховання.

Методична робота

         У 2013 – 2014 навчальному році педагогічний колектив школи працював над розв’язанням науково – методичної проблемної теми школи « Удосконалення змісту, форм і методів педагогічної діяльності на основі компетентнісно орієнтованого підходу до навчання і виховання школярів шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій» .

      Хід реалізації проблемної теми простежувався на засіданнях педагогічної і методичної рад, заняття проблемного семінару, методичного об’єднання класних керівників, при проведенні масових виховних заходів.

    Зверталась увага на вивчення, практичне осмислення і впровадження у навчально – виховний процес інноваційних технологій, перспективного педагогічного досвіду вчителів, забезпечення професійного зростання наукового рівня педагогів, оновлення змісту, форм і методів навчання і виховання. Напрями роботи методичної роботи визначалися з урахуванням рів­ня професійної компетентності педагогів та їх потреб. До реалізації завдань методичної роботи активно залучалися вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію.

Велика увага приділялася практичній роботі: моделюванню конспектів уроків, розробці системи самостійних завдань для розвитку творчих здібностей учнів відповідно до програми, інноваційним формам навчання та виховання. Визначалися оптимальні психолого-педагогічні умови співпраці на уроках.

       В результаті проведеної діагностики педагогічної діяльності вчителів виявлено, що більшість із них – 80% обізнані теоретично із інноваційними технологіями, 70%педагогів – із впровадженням їх у навчально – виховний процес, зокрема із впровадженням  проектної технології, інформаційно – комунікативних  технологій, технології модульного навчання, 50% вчителів потребують допомоги про наявність та зміст перспективного педагогічного досвіду вчителів області та району.

      З метою підвищення рівня професійної компетентності педагогів, формування ключових компетентностей школярів шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, розвитку педагогічної майстерності, а також з метою показу кращого досвіду пропаганди нових педагогічних знахідок , надбань актуальних питань методики проведено два заняття проблемного семінару та проведено методичний  тиждень під девізом:  «45 хвилин інноваційних технологій».

За цей час були проведені відкриті уроки, виховні заходи, різні форми методичної роботи, які були об’єднанні темою «Використання ІКТ у навчально – виховному процесі, як одна із ефективних форм  особистісно - орієнтованого навчання», засідання проблемного семінару вчителів – предметників.

Вчителі показали вміння використання нестандартних підходів до проведення уроків та виховних заходів, досконале володіння інформаційно – комунікативними технологіями  та поєднання з інтерактивними та проектними методами навчання.

Творчим підходом відзначалися уроки у вчителів: Данильчука Т.М.(природознавство, 1 клас), Максимчук В.М. (українське читання, 4 клас).

Використання теорії на практиці побачили на уроці вчителя трудового навчання Хмілевського С.М. та вчителя української мови Березнюк Н.Л.

Високу креативність  у  організації та проведенні позакласних заходів  показали вчитель музики  Валько О.В. та  педагог - організатор Міркевич Л.М. під час проведення свята «Чарівний Валентинів день», класні керівники 3 і 4 класу Максимчук В.М. і Осипчук О.Д. в ході проведення виховного заходу «Стрітення».

Керівник кімнати – музею «Душі криниця» Максимчук В.М. спільно із вчителем історії Вишневським В.В. провели заочну екскурсію «Від минулого до сучасності» в рамках спільного проекту.

Продуктивно пройшло засідання гуртка «Юні любителі природи», проведеного вчителем початкових класів Данильчуком Т.М. Учителі побачили практичну роботу учнів школи в даному напрямку, екологічну стежку, яку представили їм учні 2 - 4 класів в усному журналі «Стежками природи».

В ході проведення методичного тижня цікавим та творчим були майстер – клас та презентація досвіду вчителя початкових класів Максимчук Віри Миколаївни з теми: «Формування загальнокультурних компетентностей учнів початкової школи».

Протягом методичного тижня відбулися педагогічні  читання за темами: «Реалізація принципу особистісного підходу до учня в пе­дагогічній діяльності вчителя» (вчитель початкових класів Осипчук О.Д.), «Роль майстерності вчителя в процесі підвищення якості знань учнів» (вчитель біології Міркевич Н.Я.). На цих читаннях  учителі мали змогу поділитися своїм власним педагогічним досвідом, оз­найомитися з досвідом роботи своїх колег.

Проведено 6 відкритих уроків, вчителями школи взаємовідвідано 36 уроків.

Учителі школи йдуть в ногу з часом, широко впроваджують у практику роботи інноваційні технології. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше педагогів школи (Данильчук Т.М., Максимчук В.М., Павлюк О.М., Хмілевський С.М., Міркевич Л.П. ).

Важливою формою підвищення фахового рівня вчителів була робота над індивідуальними науково – методичними проблемними темами.

      Результативність роботи над індивідуальними проблемними темами і темою школи обговорено на засіданні педагогічної ради школи. Розробили конспекти уроків з використанням ІКТ (Максимчук В.М.,  вчитель початкових класів, Хмілевський С.М. – вчитель фізики) ), інтерактивних методів Березнюк  Н.Л., Бриндецька М.М. – вчителі української мови і літератури, нестандартних уроків – Данильчук Т.М.  вчитель початкових класів.

На рівні навчального закладу впроваджується передовий педагогічний досвід вчителя математики Савончука В.М. «Поєднання групових і парних форм роботи на різних етапах уроку»

     Учителі школи брали участь у методичній роботі свого навчального закладу, Новоселівського освітнього округу і у районних структурних підрозділах методичної роботи – методичних об’єднаннях, семінарах – практикумах вчителів – предметників, Максимчук В.М., вчитель початкових класів  уже третій рік поспіль працює в обласній творчій  групі; готували виступи, брали участь у тренінгах  (Максимчук В.М.,Осипчук О.Д. – вчителі початкових класів, Міркевич Н.Я – вчитель хімії, Савончук В.М.- учитель математики, проводили відкриті уроки - Павлюк О.М. – провела районний семінар для вчителів, які входять до школи вдосконалення  методичної майстерності вчителів  іноземної мови  ), урок  у 4 класі, семінарі – тренінгу класних керівників Новоселівського освітнього округу.

Всі вчителі цілеспрямовано і систематично працювали над підвищенням свого фахового рівня, творчого розвитку і майстерності. Постійно знайомились із новинками періодики, працювали з методичною літературою, допомагали один одному у вирішенні нагальних проблем, всіляко підтримували один одного надаючи необхідну методичну допомогу.

Вчителі Максимчук В.М. (вчитель початкових класів) і Бриндецька М.М. (вчитель української мови ) приймали участь у районному конкурсі – ярмарку педагогічної творчості. Номінації «Виховна робота», «Робота з обдарованими дітьми», «Управління освітою», «Українська мова і література».

У  2014 році Віра Миколаївна Максимчук  стала переможцем районного туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2014» та  лауреатом ІІ туру обласного етапу у номінації «Початкові класи».

Методичною радою проведено творчий звіт вчителів, які атестуються.

Атестовано двоє педагогічних працівників, підтверджено  кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Березнюк Н.Л., присвоєно вищу кваліфікаційну категорію та звання «старший вчитель»  вчителю початкових класів Максимчук В.М.

Курси підвищення кваліфікації пройшло двоє  педпрацівників.

Однак недостатньою залишається робота педагогічного колективу над вивченням і впровадженням перспективного педагогічного досвіду вчителів району, області, видавнича діяльність, участь педагогів у представницьких заходах різних рівнів.

Матеріальна  база кабінетів  фізики, математики, біології і, історії залишається низькою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив буде продовжувати працювати над проблемною темою:

«Удосконалення змісту форм і методів педагогічної діяльності на основі впровадження компетентнісного підходу до навчання і виховання школярів»

Головними завданнями навчального закладу є:

  • створення умов для здобуття повноцінної освіти на рівні державних стандартів для реалізації індивідуальних творчих потреб, повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку;

 - підвищення результативності навчання і виховання школярів;

  • вивчення і впровадження інноваційних технологій навчання і виховання, перспективного педагогічного досвіду роботи вчителями школи;
  • забезпечення умов для самовираження, самореалізації, саморозвитку учнів та вчителів через різні види діяльності;
  • підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

-  реалізація Програм національного виховання учнівської молоді;

- удосконалення роботи органів учнівського врядування, дитячої організації «Калинонька», широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

  • використання потенціалу батьків і благодійників у створенні культурно-розвиваючого середовища школи, поліпшення матеріально-технічної бази кабінетів;

- посилення роботи з батьками з питань духовних якостей особистості, культури поведінки, формування здорового способу життя.

Категорія: Мої статті | Додав: peremulivka (10.01.2015)
Переглядів: 675 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту